Formålet med tilbuddet er at skabe tryghed for patienterne fordi de får mulighed for at stille spørgsmål når de er kommet hjem efter operationen.

I forbindelse med den postoperative information/samtale tilbyder vi patienterne telefonopfølgning første postoperative dag. Det er sygeplejersker som ringer op.

Læs instruks Telefonopfølgning postoperativt v/ sygeplejerske DKA Holstebro.

Effekt

Patienterne udtrykker stor tilfredshed med at kunne blive ringet op.

Det giver dem tryghed/minimerer usikkerhed ved at blive udskrevet få timer efter operation.

Kontaktperson

Kirsten Sørensen
Afdelingssygeplejerske
Anæstesiologisk Afdeling, Dagkirurgisk Afsnit
Regionshospitalet Holstebro
Tlf: 7843 2806
Kirsten.Soerensen1@Vest.Rm.Dk

Hvor og hvornår er tiltaget gennemført

Anæstesiologisk Afdeling, Dagkirurgisk Afsnit, Regionshospitalet Holstebro, 1997-

Patientkommunikation.dk 

Mangler du inspiration til hvordan du kan kommunikere bedre med patienter og pårørende? Bliv inspireret af hvad andre har afprøvet, og læs dig til hvad der virker.

 

Kontakt 

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, kan du skrive til koncernkommunikation@stab.rm.dk.
Du kan også ringe på 2021 4259.

Tilmeld dig nyhedsbrev - kommer ca. 3 gange om året

E-mailadressen er allerede modtager af nyhedsbrevet
Du får nu en e-mail, som du skal bekræfte for at få nyhedsbrevet fremover