Formålet er at få svar på hvordan patienter og pårørende oplever Regionshospitalet Hammel Neurocenter.

Særligt koncept for patient- og pårørendeundersøgelse målrettet patienter med erhvervet hjerneskade.

Alle afsnit kan løbende orientere sig i tilbagemeldingerne ved at logge sig ind i opgørelsen. Kvalitetsudvalget for Regionshospitalet Hammel Neurocenter behandler på fastsatte tider resultaterne, så der er mulighed for at benytte det som et dynamisk værktøj til bl.a. at:

  • opkvalificere forløbsbeskrivelser for patienter
  • følge udviklingen af patienternes og de pårørendes tilfredshed
  • forbedre tilfredsheden på det enkelte afsnit, - evt. dele hinandens gode ideer.

De løbende patient- og pårørendeundersøgelser startede i 2000. Undersøgelsen er fra 2014 blevet digitaliseret, og alle patienter og pårørende får mulighed for at udfylde oplysninger i forbindelse med udskrivning.

Patient og pårørende har hver sin tilbagemelding.

Kontaktperson

Merete Stubkjær Christensen
Ledende overlæge
Regionshospitalet Hammel Neurocenter
Tlf: 7841 9001
Meretchr@Rm.Dk

Hvor og hvornår er tiltaget gennemført

Regionshospitalet Hammel Neurocenter, 2000-

Patientkommunikation.dk 

Mangler du inspiration til hvordan du kan kommunikere bedre med patienter og pårørende? Bliv inspireret af hvad andre har afprøvet, og læs dig til hvad der virker.

 

Kontakt 

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, kan du skrive til koncernkommunikation@stab.rm.dk.
Du kan også ringe på 2021 4259.

Tilmeld dig nyhedsbrev - kommer ca. 3 gange om året

E-mailadressen er allerede modtager af nyhedsbrevet
Du får nu en e-mail, som du skal bekræfte for at få nyhedsbrevet fremover